Przejdź do treści

Zasady forum wyjsc.pl

Na forum oprócz opisanych poniżej zasad obowiązują także wszystkie zawarte w Zasadach korzystania z serwisu wyjsc.pl.

Korzystanie z forum jest równoznaczne z akceptacją tych zasad. Jeśli się z nimi nie zgadzasz ? prosimy o niekorzystanie z forum.

Wyjsc.pl zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym zasadach. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania na tej stronie. Dalsze korzystanie z forum jest równoznaczne z akceptacją zmienionych zasad.

 

 

1. Prawo do umieszczania tematów i postów oraz komentarzy na forum mają zarejestrowani i zalogowani w serwisie wyjsc.pl użytkownicy.
2. Forum służy wymianie poglądów oraz informacji pomiędzy jego użytkownikami i ma za zadanie przede wszystkim umożliwiać:

a) zapraszanie do udziału oraz organizację spotkań, wyjazdów i innych wydarzeń,
b) komentowanie artykułów serwisu wyjsc.pl oraz
c) wymianę poglądów w sprawach, którymi zajmuje się serwis.

3. Spotkania i wyjazdy organizowane i ogłaszane na forum, muszą być otwarte dla użytkowników
4. Inne tematy są na forum wyjątkowe i jako takie wymagają akceptacji administratora lub moderatora.

Jak pisać na forum?

5. Na forum obowiązuje język polski oraz poszanowanie dla jego reguł.
6. Należy przestrzegać podstawowych zasad kultury oraz obowiązujących przepisów prawa.
7. Tematy należy zakładać zgodne z zasadami i założeniami forum.
8. Bezwzględnie należy trzymać się dyskusji odpowiadając / dopisując się do wątku, w istniejących na forum tematach.
9. Przed założeniem nowego tematu lub wysłaniem nowego posta, należy sprawdzić czy na forum nie był już wcześniej poruszany taki temat. Do tego celu służy funkcja ?Szukaj?.
10. Tworząc nowy temat, należy zatytułować go w sposób zrozumiały i dający pojęcie oraz odpowiadający jego zawartości.
11. W przypadku proponowania wyjścia lub wyjazdu należy utworzyć nowy temat, w tytule podając datę wydarzenia, a w treści także pozostałe niezbędne informacje organizacyjne.
12. Należy powstrzymać się przed dopisywaniem do tematów i wątków informacji nic do nich nie wnoszących.
13. Cytowanie odpowiedzi powinno odbywać się za pomocą funkcji „Cytuj”.

Czego nie wolno robić?

14. Nie wolno łamać prawa, zasad forum i serwisu wyjsc.pl, a w szczególności obrażać innych osób i użytkowników oraz ich poglądów i uczuć.
15. Nie wolno pisać w tytułach oraz w treści postów WIELKIMI LITERAMI oraz umieszczać wykrzykników.
16. Nie wolno bez zgody administratora promować i reklamować na forum w jakikolwiek sposób produktów, usług i inicjatyw innych podmiotów.
17. Nie wolno zamieszczać bez zgody administratora linków do stron konkurencyjnych do serwisu oraz do innych for.
18. Nie wolno prowadzić agitacji na rzecz innych for dyskusyjnych, serwisów Internetowych i społeczności.
19. Nie wolno załatwiać prywatnych spraw i prowadzić prywatnej korespondencji na forum.
20. Nie wolno umieszczać tej samej treści, tematu lub postu w więcej niż jednym forum.

Odpowiedzialność i administracja forum

21. Użytkownik forum publikuje swoje komentarze i opinie wyłącznie na własną odpowiedzialność.
22. Zawartość każdego postu na tym forum wyraża poglądy i opinie jego autora, a nie administratorów czy moderatorów.
23. Wyjsc.pl, administratorzy i moderatorzy nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników (poza treściami pisanymi przez nich samych).
24. Administratorzy i moderatorzy podejmą działania mające na celu usuwanie wszelkich niezgodnych z zasadami i prawem materiałów i postów jak najszybciej, jednakże nie jest możliwe przeczytanie każdej wiadomości.
25. Administratorzy i moderatorzy mają prawo edytować, blokować, przenosić lub usuwać posty, tematy i fora, edytować lub usuwać posty, sygnatury i podpisy, które naruszają w ich ocenie zasady forum, nie spełniają ich zaleceń lub gdy te działania mają za zadanie poprawę funkcjonowania forum.
26. Nieprzestrzeganie zasad i zaleceń administracji może także skutkować ostrzeżeniami dla użytkowników, tymczasowym lub trwałym zakazem pisania na forum, blokadą lub usunięciem konta użytkownika serwisu.
27. Założenie nowego tematu oraz pisanie postów w poszczególnych forach i kategoriach może podlegać ocenie i wymagać akceptacji przez administratora lub moderatora.
28. Uwagi dotyczące administracji oraz działań administratorów, moderatorów i użytkowników, należy kierować tylko i wyłącznie na konto forum@wyjsc.pl
29. Jeśli administracja nie cofnie swojej decyzji po wiadomości od autora postu lub tematu, sprawa jest zamknięta i nie podlega dalszym dyskusjom.

Inne

30. Sygnatury i podpisy użytkowników powinny być w rozmiarze czcionki ?normalny? i w standardowym kolorze tekstu forum oraz nie mogą zawierać grafik, emotionek oraz linków do internetowych serwisów i stron zewnętrznych.
31. Forum wyposażone jest w mechanizm subskrypcji powiadomień o nowych tematach i odpowiedziach za pomocą poczty elektronicznej. W tym celu wykorzystywany jest adres e-mail podany przez użytkownika podczas rejestracji lub edycji danych w serwisie. Użytkownik samodzielnie włącza i wyłącza subskrypcję powiadomień o interesujących go tematach i odpowiedziach.

Zasady wchodzą w życie od 12.02.2011